W ramach naszych starań, aby zapewnić jak największą satysfakcję naszym klientom i gościom,uprzejmie znajdź poniżej wszystkie warunki związane z odwołaniem wycieczki zarezerwowanej w Dive-Hurghada:
ZASADY ANULOWANIA REZERWACJI
Przeczytaj uważnie przed zarezerwowaniem nurkowania w Hurghadzie:
Na wszystkie kursy i codzienne wycieczki łodzią z nurkowaniem z rurką, organizujemy nasz harmonogram zgodnie z życzeniem naszych klientów. Dla naszych klientów rezerwujemy ekskluzywne miejsca dla łodzi, przewodników i instruktorów. Być może będziemy musieli odrzucić innych gości, aby zagwarantować wygodny rozmiar grupy, specjalne prośby o miejsce nurkowe dla codziennych nurków i studentów kursów.
Gdy nasz klient rezerwuje lub rejestruje się w którejkolwiek z naszych usług, musi zapłacić z góry, aby zagwarantować rezerwację.Rezerwacja jest gwarancją po otrzymaniu wiadomości e-mail z naszej strony potwierdzającej rezerwację.
W celu utrzymania naszego zaangażowania wobec wszystkich naszych gości, Dive-Hurghada stosuje surowe zasady anulowania rezerwacji:
30 dni lub więcej do daty kursu / wycieczki - zwrot 80%
14 dni przed datą kursu / wycieczki - zwrot 50%
7 dni przed datą kursu / wycieczki - zwrot 20%
3 dni lub mniej do daty kursu / wycieczki - brak zwrotu kosztów
Jeżeli rezygnacja wynika z ograniczeń związanych z COVID-19, wystawiamy dla gościa voucher na zarezerwowane zajęcia ważny 1 rok od daty dokonania rezerwacji.
Jeśli chcesz dodać dodatkowe zajęcia na pokładzie, zawsze możesz zapłacić gotówką lub kartą. Należy pamiętać, że nasz kurs wymiany jest wyższy od ogłoszonego kursu wymiany o 5 do 7%, aby zrekompensować ewentualną dewaluację waluty.
Aktualne ceny można znaleźć na stronie internetowej w języku angielskim.
Anulowanie, brak obecności lub późny przyjazd w dniu wycieczki będzie podlegać pełnej opłacie.
Wszystkie wpłacone programy lub depozyty są nieprzenoszalne, nie podlegają częściowemu zwrotowi ani zwrotom w późniejszym terminie.
Rezygnacja z powodu choroby, urazu lub innej choroby, która uniemożliwia klientowi nurkowanie / nurkowanie z rurką:
Dive-Hurghada nie ponosi odpowiedzialności za nurkowania / kursy / wycieczki przerwane z powodu strachu, podwodnej niezdefiniowanej paniki, niezdolności do wyrównania ciśnienia, problemów z uszami spowodowanych niewłaściwym wyrównaniem ciśnienia, choroby wywołanej przez samego siebie lub inne problemy niekontrolowane przez operatora nurkowania. Gdy nurek wejdzie na łódź, należy rozumieć, że jest zobowiązany do przestrzegania harmonogramu nurkowania na łodzi i dlatego w przypadku braku zobowiązania nie przysługuje zwrot pieniędzy lub nagła choroba.
Warunki pogodowe
Deszczowa lub pochmurna pogoda nie są ważnymi przyczynami odwołania przez klienta. Ściśle przestrzegamy zaleceń portu, gdy wycieczka musi zostać odwołana z powodu złej pogody. W takim przypadku oferowane będą inne alternatywy.
Niezdecydowanie lub zmiana zdania: Jeśli klient jest niezdecydowany lub zmienił zdanie z jakiegokolwiek powodu, klient zostanie obciążony pełną kwotą.
Nieobecność: Niestawienie się z jakiegokolwiek powodu, w tym między innymi z powodu opóźnienia lotu, kaca, zapomnienia o ustawieniu alarmu lub rozpoczęcia kursu, a następnie decyzji o niestawieniu się bez pisemnego powiadomienia w trakcie kursu, będzie oznaczać utratę Zapłata.
Picie i nurkowanie: Dive-Hurghada posiada politykę braku tolerancji dla „picia i nurkowania”. Każdy, kto pojawi się na nurkowaniu z kacem, czuć zapach alkoholu lub poświadczy, że zażywał jakąkolwiek formę narkotyku, który może mieć wpływ na jego sprawność fizyczną, nie będzie mógł kontynuować swojej aktywności i nie otrzyma zwrotu pieniędzy. Nie ma wyjątków od tego warunku.
Zmiana harmonogramu: Jeśli jesteś zapisany na kurs i anulujesz zaplanowaną sesję mniej niż 24 godziny wcześniej lub nie pojawisz się na to spotkanie z jakiegokolwiek powodu (np. Między innymi: choroba, uraz, niezdecydowanie, warunki pogodowe, zmiana zdania itp.), zostaniesz obciążony opłatą w wysokości 75 € za zmianę harmonogramu. Zmiana harmonogramu nastąpi wtedy zgodnie z logistyką Centrum Nurkowego. Jeśli zmiana harmonogramu nie jest możliwa w terminie świątecznym, klient może zmienić harmonogram w ciągu 2 lat.
W przypadku nurkowań z przewodnikiem możesz zmienić datę rezerwacji za darmo, jeśli powiadomisz nas więcej niż 24 godziny przed datą nurkowania i alternatywnymi datami. Można to zrobić przez e-mail (info@dive-hurghada.com) lub dzwoniąc pod numer +201065332846Nie zezwalamy na zamianę zarezerwowanych nurkowań od jednej osoby do drugiej.
Anulowanie przez Dive-Hurghada: Programy anulowane przez Dive-Hurghada z dowolnego powodu (np. między innymi złych warunków pogodowych) umożliwią klientowi zmianę harmonogramu (w zależności od dostępności) lub otrzymanie zwrotu pieniędzy za ten konkretny dzień. Zapewniamy, że zwroty i zmiany harmonogramu będą rozpatrywane w tym przypadku tak uczciwie i skutecznie, jak to możliwe.
Dive-Hurghada zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usługi każdemu w dowolnym momencie bez zwrotu kosztów, jeśli nurkowie uznani za niebezpiecznych, nieodpowiedzialnych, nie będą postępować zgodnie z planami nurkowania, nie przestrzegają przepisów „świadomych projektu” lub w inny sposób nie będą szanować załogi.
Dive-Hurghada zastrzega sobie prawo do anulowania codziennej wycieczki nurkowej, jeśli tylko 2 lub mniej płatnych nurków zarezerwowało dzienną wycieczkę. Minimalna liczba nurków na łodzi to 3 (nurkowanie na wrakach i nurkowanie nocne to 6). W takim przypadku Dive-Hurghada może zaoferować „nurkowanie z brzegu” zamiast „nurkowania z łodzi” lub zmienić termin rejsu na inny dzień.
Ogólne zachowanie: W przypadku, gdy jakiekolwiek wydarzenie sugeruje, że Twoje zachowanie nie szanuje zasad centrum nurkowania lub szkodzi ludziom spokój i zabawę, zastrzegamy sobie prawo do odmowy zarezerwowania usługi. W takim przypadku zwrot pieniędzy nie będzie należny.
Ochrona środowiska: Zastrzegamy sobie prawo do odmowy lub przerwania nurkowania z akwalungiem w dowolnym momencie, jeśli nie przestrzegasz środowiska lub zasad Krajowych Parków Morskich.
Doświadczenie nurkowe
Certyfikat nurkowania
Wszyscy nurkowie muszą posiadać regularnie uznawany międzynarodowy certyfikat nurkowania. Przy zameldowaniu należy okazać kartę certyfikacyjną w Centrum nurkowym.
Być zdatnym do nurkowania
Wszyscy nurkowie muszą być w dobrym stanie zdrowia. W przypadku schorzeń muszą oni mieć przy sobie ważne zaświadczenie lekarskie dotyczące nurkowania.
Ściągnij
i zobacz oświadczenie medyczne PADI. Jeśli musisz odpowiedzieć „tak” na którekolwiek z pytań w formularzu, to musisz zabrać ze sobą zaświadczenie lekarskie od lekarza w celu uzyskania akceptacji i zgody na udział w nurkowaniu. Tę czynność należy wykonać przed przybyciem do Centrum nurkowania, w przeciwnym razie może być odmówione Tobie nurkowanie. Jesteś odpowiedzialny za swoje odpowiedzi. Nikt nie powinien wpływać na to, abyś napisał odpowiedź sprzeczną z twoim prawdziwym stanem fizycznym.
Certyfikowani nurkowie (bez doświadczenia)
Dla nurków, którzy byli poza wodą od ponad 6 miesięcy, zdecydowanie zalecamy, aby zarezerwować kurs utrwalający wiedzę przed nurkowaniem.
Jeśli nie zarezerwujesz programu odświeżenia wiedzy, a nasi mistrzowie / instruktorzy nurkowania uznają, że bezpieczeństwo jest problemem, nie będziesz mógł wejść do wody.
Nasze nurkowania prowadzone są przez profesjonalistę nurkowego. Ten lider nurkowania nie jest w stanie zrekompensować nurkom, którzy zostali źle wyszkoleni lub nie są w stanie nurkować z powodu braku wiedzy lub mają problemy ze sprawnością. Jeśli uważasz, że potrzebujesz specjalnej pomocy, poinformuj nas o tym przed wyjazdem.
Minimalne nurkowania
Pierwsze 25 nurkowań to jedne z najbardziej ekscytujących doświadczeń nurkowych, jakie będziesz mieć w swoim życiu, gdy wejdziesz do naprawdę wyjątkowego świata. To podniecenie może spowodować, że będziesz spożywać powietrze w tempie znacznie większym niż bardziej doświadczony nurek. Dla bezpieczeństwa wszystkich osób prosimy o przestrzeganie naszych minimalnych wymagań dotyczących nurków i nie fałszywe przedstawianie swoich doświadczeń. Chociaż stany morskie mogą się zmieniać bez ostrzeżenia i radykalnie modyfikować trudność nurkowań, wykorzystujemy naszą lokalną wiedzę, aby zalecać nurkowania odpowiednie dla Twojego doświadczenia i treningu.
Certyfikowani nurkowie
Naszym obowiązkiem jest bezpieczny transport nurka do miejsca nurkowania i upewnienie się, że statek i załoga dysponują niezbędnym sprzętem bezpieczeństwa i procedurami na powierzchni w celu zapewnienia bezpiecznego doświadczenia dla certyfikowanego nurka. Obowiązkiem certyfikowanego nurka jest upewnienie się, że osobiście posiada odpowiedni sprzęt, szkolenie i umiejętności niezbędne do zapewnienia własnego bezpieczeństwa pod wodą.
Certyfikowany płetwonurek jest zawsze odpowiedzialny za swoje działania i musi wziąć na siebie odpowiedzialność.Podczas kursu uczy się dbać o swój sprzęt, powietrze, siebie, a także kumpla nurkowego. Nigdy nie nurkuj sam!
Przed nurkowaniem z Dive-Hurghada będziesz musiał przejrzeć i podpisać oświadczenie o odpowiedzialności.Dive-Hurghada ma prawo odmówić nurkowania z Tobą, jeśli odpowiedzialność nie zostanie podpisana.
Jeśli jesteś certyfikowanym nurkiem i nie jesteś gotowy do nurkowania lub jeśli chcesz, abyśmy przygotowali sprzęt nurkowy i trzymali ręce pod wodą, zarejestruj się na nurkowanie wprowadzające.
Utrata lub uszkodzenie
Dive-Hurghada nie przyjmuje ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI za utratę lub uszkodzenie mienia osobistego, w tym sprzętu do nurkowania oraz wszelkiego sprzętu pozostawionego na łodzi lub w Centrum nurkowym na noc, lub podczas transportu jest na ryzyko właściciela.
Inne
Dive-Hurghada zastrzega sobie prawo do zmiany miejsc lub statków bez uprzedzenia, z powodu pogody, bezpieczeństwa lub z jakiegokolwiek innego powodu.
Skargi
Jeśli podczas wakacji masz jakąkolwiek skargę, sugerujemy o jak najszybsze przekazanie jej Dyrektorowi Centrum nurkowego na miejscu, aby umożliwić mu znalezienie rozwiązania tak szybko i skutecznie, jak to możliwe. Jeśli problem pozostanie nierozwiązany podczas wakacji, zachęcamy do przesłania pisemnej skargi do Dyrektora Dive-Hurghada w ciągu 21 dni od zakończenia wakacji. Odpowiemy w ciągu 7 dni pocztą elektroniczną, a w ciągu 30 dni korespondencyjnie pocztą. Wyślij na adres: info@dive-hurghada.com
Zastrzegamy sobie prawo, według naszego uznania, w celu aktualizacji lub zmiany tych zasad, które uznają za konieczne.
Okresowo sprawdzaj te zasady pod kątem zmian.